PBF "Dzień Prawdy"

Gra PBF w autorskich realiach fantasy

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

1. Gra jest już otwarta. Zapraszamy do rejestracji i zakładania Kart Postaci 2. Przed rozpoczęciem gry uprasza się o zapoznanie z działem "Pomoce"

#1 2010-06-24 16:36:05

 Karid

Nadmistrz Gry

status dethraneth@aqq.eu
19539702
Call me!
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 31
Punktów :   

Zaklęcia

Magia Żywiołów
Magia ognia
Podpalenia - Mała iskra podpala wroga. Jeśli się o tym zorientuje, szybko ogień ugasi.
Ognisty pocisk - Niewielka kula ognia.
Seria - Kilkanaście małych kul ognia, wystrzelonych z rąk maga, jedna po drugiej.
Eksplozja - Duża eksplozja ognia
Kula ognia - Duży ognisty pocisk
Smoczy dech - Mag zionie ogniem z ust
Kroczący wśród ognia - Ślady stóp maga zaczynają płonąć.
Spopielenie - Ziemia wokół maga płonie ogniem, którego nie da się ugasić.
Deszcz ognia - Z nieba zaczyna spadać deszcz ognia i siarki.
Ściana - Wysoka ściana ognia.
Inferno - Wszystko wokół celu staje w ogniu.

Magia wody
Podtopienie - Płuca celu napełniają się wodą. Nieumarli i cienie są na to odporni.
Odwodnienie - Duża część wody znajdującej się w organizmie celu, opuszcza go
wszystkimi otworami ciała. Rani wroga i czasowo go osłabia.
Wodne pociski - [i]Kilkanaście kul wody uderza we wroga
Gejzer - Spod wytryskuje strumień wody.
Eksplozja - Cel eksploduje, a woda z jego organizmu, twarda jak kamień, uderza w pobliskich wrogów.
Uderzenie - Ręka maga zmienia się w strumień wody i uderza we wroga
Bryła Lodu - Cel zamarza na kilka sekund
Lodowe kolce - Kilkanaście zaostrzonych lodowych kolców długości palca, uderza we wroga
Powódź - Cały teren wokół maga ( w promieniu ok. 50 metrów) zalewa pojawiająca się znikąd woda

Magia powietrza
Powiew - Słabe uderzenie wiatru.
Uniesienie - Mag unosi się w powietrze, poza zasięg wrogich ataków.
Wichura - Nagły wiatr utrudnia wrogom dotarcie do maga i odpycha strzały.
Trąba powietrzna - Potężny wiatr rozrzuca wrogów.
Wietrzna tarcza - Uniemożliwia wrogim łucznikom strzelanie, odpychając strzały.
Rozerwanie - Dwa przeciwstawne sobie wiatry, rozrywają cel na dwie części.
Wir - [i]Unosi wroga w powietrze i miota nim na wszystkie strony.
Cyklon - Potężny wiatr zmiata wszystko wokół maga.

Magia ziemi
Kamienne pociski - No chyba nietrudno się domyślić...
Chwyt - Kamienne ręce wynurzają się z ziemi i unieruchamiają wroga.
Kamiennie włócznie - Dziesiątki kamiennych "włóczni" wynurza się z ziemi i wbija się we wroga
Zmiażdżenie - Cel czuje się, jakby napierały na niego tony skał.
Kamienna trumna - Cel zapada się pod ziemię i dusi się.
Lawina - Stos kamieni spada znikąd na wroga.
Forma golema - Kamienie i ziemia sciśle pokrywają ciało maga, zapewniając mu ochronę przed większością ataków.

Magia umysłu
Iluzja potwora - Tworzy iluzję potwora. Wróg oczywiście nie wie, że to iluzja...
Odwrócenie uwagi - Wróg interesuje się czymś innym, niż zabiciem maga.
Opętanie - Wróg wpada w szał i atakuje wszystko co się rusza.
Samobójstwo - Mag magicznie przymusza cel do popełnienia samobójstwa.
Zdrada - Celowi wydaje się, że to mag jest jego sojusznikiem, a nie wrogiem i wspiera go w walce.
Obezwładnienie - Cel wypuszcza broń z ręki i kładzie się na ziemi.
Kontrola - Mag wydaje celowi jakieś polecenie, włączone w zaklęcie. Cel natychmiast je wykonuje.

Magia Uzdrawiająca (Eluvejanek)
Uśmierzenie bólu - Cel ignoruje część obrażeń (i może walczyć z obrażeniami, które normalnieby go zabiły
Drobne uleczenie - Leczy drobne rany (siniaki itd.)
Uleczenie - Leczy rany - (przeciętą skórę, kaszel itd.)
Duże uleczenie - Leczy ciężkie rany - (złamane kości, uszkodzone organy wewnętrzne).
Uleczenie trucizny - Usuwa efekty zatrucia.


Czarna magia
Cierpienie - Zadaje celowi ból (obrażenia).
Masowe cierpienie - Zadaje ból wielu wrogom naraz
Tortury - Ból (o wiele mocniejszy niż w "Cierpieniu").
Łańcuchy - Z ziemi wyrastają łańcuchy, chwytające wrogów.
Przyzwanie Cienia - Przyzywa Cienia, zwanego też Torok'rege. To potężna istota, poruszająca się bardzo szybko, zadająca olbrzymie obrażenia i do tego bardzo wytrzymała.TYLKO DLA NEKROMANTÓW
Mutacja - Wróg wpada w szał i mutuje - wyrastają mu kły itd. TYLKO DLA NEKROMANTÓW
Wyssanie życia - Wysysa życie z wroga. Leczy maga.
Proch z ciała - Cel rozsypuje się w proch.
Macki - Z ziemi wyrastają macki, atakujące wrogów. TYLKO DLA NEKROMANTÓW.
Skórowanie - Obdziera wroga ze skóry.
Eksplozja trupa - Trup wybucha, zadając obrażenia pobliskim wrogom.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wspia2011.pun.pl www.shinobi-army.pun.pl www.fir0.pun.pl www.wampiry.pun.pl www.trancezone.pun.pl