Gra PBF w autorskich realiach fantasy
Nadmistrz Gry
W każdej prowincji znajdzie się parę takich miejsc. Różnią się one poziomem trudności. Można tam podróżować, znajdować różne rzeczy, wykonywać zadania itd.
Lista Pustkowi
Pogranicze
Zaplecze linii frontu - Teren za linią twierdz granicznych. Krążą tutaj bandy szabrowników.
Poziom zagrożenia - Średni
Tereny wokół twierdz granicznych - Pas terenu wokół twierdz granicznych. Często można tutaj trafić na orków. Duża ilość trupów przyciąga tutaj różnych kultystów i nekromantów.
Poziom zagrożenia - Duży
Terytoria orków - Zaśnieżone tereny, pełne orkowych osad. To tutaj organizują się bandy orków, napadające później na twierdze graniczne.
Poziom zagrożenia - Bardzo duży
Góry Popielne
Trakt Mayaldzki - Jedyna droga łącząca prowincję Haravandrel, z zajętą przez orków prowincją Mayald. Regularnie patrolowana przez żołnierzy z twierdzy Chna. Mimo to, czasami można tutaj napotkać na niewielkie grupy bandytów, lub orków - a czasami na jakieś inne stworzenia.
Poziom zagrożenia - Niski
Pogórze - Niezbyt aktywny wulkanicznie teren. Poruszanie się w dużych grupach jest niemożliwe, więc żołnierze muszą ten teren patrolować w małych grupach. Przez to jest to siedlisko bandytów.
Poziom zagrożenia - Średni
Szczyty - Niebezpieczny teren, pełen pól lawy i wulkanów. W niektórych miejscach popiołu w powietrzu jest tyle, że nie da się oddychać. Podobno gdzieś w górach ukryte jest Zy'vandril - pradawna twierdza-kuźnia Nechurów.
Poziom zagrożenia - Bardzo wysoki
Haravandrel
Pustkowie - Jałowa pustynia. Trzeba tutaj uważać - często przechodzą tutaj popielne burze, zmiatające wszystko co żyje.
Poziom zagrożenia - średni
Wyżyny - Wyżyny w zachodniej części prowincji. Podobnie jak pustkowie, jest to jałowa pustynia. Kręcą się tutaj różnego rodzaju bandyci. Czasami z Gór Wulkanicznych docierają tutaj... groźniejsze stwory.
Poziom zagrożenia - średni
Twierdza Popiołów - Miejsce legendarne. Pełna niebezpieczeństw - i skarbów - twierdza, do której można trafić tylko podczas naprawdę potężnych burz popielnych. Nikt jednak tego nie dokonał - albo dokonał, ale nie powrócił.
Poziom zagrożenia - Bardzo wysoki (?)
Holay
Lasy - Lasy, jak to lasy. Czasami można trafić tu na jakiś bandytów, bądź na potwora z Ciemnej Puszczy.
Poziom zagrożenia - Niski.
Skraj Puszczy - Dość niebezpieczne miejsce. Można tu trafić na niebezpieczne stworzenia, bądź na rycerzy Kruczego Zakonu, którym z niewiadomego powodu bardzo zależy na tym, by nikt nie wkroczył głębiej w las.
Poziom zagrożenia - Średni
Czarna Puszcza - Jedno z najniebezpieczniejszych miejsce w północnej Valian. Niegdyś znikały tutaj całe krucjaty....
Poziom zagrożenia - Bardzo wysoki
Offline