PBF "Dzień Prawdy"

Gra PBF w autorskich realiach fantasy

Ogłoszenie

1. Gra jest już otwarta. Zapraszamy do rejestracji i zakładania Kart Postaci 2. Przed rozpoczęciem gry uprasza się o zapoznanie z działem "Pomoce"

#1 2010-06-24 16:42:26

 Karid

Nadmistrz Gry

status dethraneth@aqq.eu
19539702
Call me!
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2010-06-22
Posty: 31
Punktów :   

Pustkowia

W każdej prowincji znajdzie się parę takich miejsc. Różnią się one poziomem trudności. Można tam podróżować, znajdować różne rzeczy, wykonywać zadania itd.

Lista Pustkowi
Pogranicze
Zaplecze linii frontu - Teren za linią twierdz granicznych. Krążą tutaj bandy szabrowników.
Poziom zagrożenia - Średni

Tereny wokół twierdz granicznych - Pas terenu wokół twierdz granicznych. Często można tutaj trafić na orków. Duża ilość trupów przyciąga tutaj różnych kultystów i nekromantów.
Poziom zagrożenia - Duży

Terytoria orków - Zaśnieżone tereny, pełne orkowych osad. To tutaj organizują się bandy orków, napadające później na twierdze graniczne.
Poziom zagrożenia - Bardzo duży

Góry Popielne

Trakt Mayaldzki - Jedyna droga łącząca prowincję Haravandrel, z zajętą przez orków prowincją Mayald. Regularnie patrolowana przez żołnierzy z twierdzy Chna. Mimo to, czasami można tutaj napotkać na niewielkie grupy bandytów, lub orków - a czasami na jakieś inne stworzenia.
Poziom zagrożenia - Niski

Pogórze - Niezbyt aktywny wulkanicznie teren. Poruszanie się w dużych grupach jest niemożliwe, więc żołnierze muszą ten teren patrolować w małych grupach. Przez to jest to siedlisko bandytów.
Poziom zagrożenia - Średni

Szczyty - Niebezpieczny teren, pełen pól lawy i wulkanów. W niektórych miejscach popiołu w powietrzu jest tyle, że nie da się oddychać. Podobno gdzieś w górach ukryte jest Zy'vandril - pradawna twierdza-kuźnia Nechurów.
Poziom zagrożenia - Bardzo wysoki

Haravandrel
Pustkowie - Jałowa pustynia. Trzeba tutaj uważać - często przechodzą tutaj popielne burze, zmiatające wszystko co żyje.
Poziom zagrożenia - średni

Wyżyny - Wyżyny w zachodniej części prowincji. Podobnie jak pustkowie, jest to jałowa pustynia. Kręcą się tutaj różnego rodzaju bandyci. Czasami z Gór Wulkanicznych docierają tutaj... groźniejsze stwory.
Poziom zagrożenia - średni

Twierdza Popiołów - Miejsce legendarne. Pełna niebezpieczeństw - i skarbów - twierdza, do której można trafić tylko podczas naprawdę potężnych burz popielnych. Nikt jednak tego nie dokonał - albo dokonał, ale nie powrócił.
Poziom zagrożenia - Bardzo wysoki (?)

Holay
Lasy - Lasy, jak to lasy. Czasami można trafić tu na jakiś bandytów, bądź na potwora z Ciemnej Puszczy.
Poziom zagrożenia - Niski.

Skraj Puszczy - Dość niebezpieczne miejsce. Można tu trafić na niebezpieczne stworzenia, bądź na rycerzy Kruczego Zakonu, którym z niewiadomego powodu bardzo zależy na tym, by nikt nie wkroczył głębiej w las.
Poziom zagrożenia - Średni

Czarna Puszcza - Jedno z najniebezpieczniejszych miejsce w północnej Valian. Niegdyś znikały tutaj całe krucjaty....
Poziom zagrożenia - Bardzo wysoki

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ntsd-naruto.pun.pl www.narutek.pun.pl www.gfpbf.pun.pl www.totaldramaforum.pun.pl www.krolikathome.pun.pl